سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شریعتمداری وودو!وودو!

سه شنبه 86 تیر 26 ساعت 6:44 عصر

هوالحق
سلام
بابا ما تو فکرشم نبودیم اینقدر اینا بترسن!! پررو می زدن! ولی تا این حد؟!
آواز کوچه باغی رو خوندیم و خب گذشتیم اما
عجبا!  ببین چه کردن! خوبه همه ی مدارک بر علیهشونه بابا کولی بازی!!!
نچ نچ نچ  خجالت نمی کشن اینا واقعا؟؟!
در صحت اسناد و حرفهای اقای شریعتمداری کوچکترین تردیدی نیست!
این جماعت چون اولویت اول مون برا مبارزه نیستن فعلا جون سالم به در بردن! فکر می کنن همین می مونه؟؟!! راست راست تو عربستان راه میرن و دیگه نه تنها به  ماها  بلکه به امام زمان (عج) هم توهین می کنن...آخ اون روزی که آقا بیاد قیافه ی اینا دیدن داره...! دهن همه ی اینا رو قراره ایشون ببندن... بعد مشخص میشه کی به کیه... فعلا که ما با ارباباشون و اونایی که به اینا خط میدن درگیریم...
حالا جای شکرشم هس از این مورد مشخص شد که  فردا پس فردا که اسرائیلی که اینا در حال خاراندن پاچه ش هستن  یقه شونو گرفت ... دقیقا همون موقع که دارن خفشون می کنن احتمالا این پررویی رو دارن که از ایران کمک بخوان...
باشه ..ماهم که گفتیم فعلا کارشون نداریم! سپرده شدن دست کس دیگر!
علی الحساب چون خوشمون میاد وز وزشونو در بیاریم و فشارشون بره بالا یا حداقل کمی وزن کم کنن!!! از همه ی یاران خط مقدم دعوت می کنیم تو قسمت نظرات حمایتشونو از آقای شریعتمداری و اسنادشون بنمایانن! (البته نظر ما هم موضع رسمی دولت نیس ولی تو هرچی بگو! اینا که خوششون میاد از آب گا الود ماهی بگیرن! ماهم یه کم سرگرمشون می کنیم وزن کم کنن!!!! بعد میشینیم می خندیم !)
البته بگما! اولا فرمان قتل آقای شریعتمداری صادر شد رفت! بعدشم برا حامیانشونم اگه تا سه روز توبه نکنن این فرمان صادر میشه ها! بترسین ها! اها! اینجا نظر میذارین در دسترس باشن ما یه لیست آدرس و شماره تلفن بگیریم ازتون بدیم بهشون بیان ما رو بکشن!


(بی ادبای پرروی اسرائیل دوست!)
پ.ن: چیه دلم می خواد پشت سر هم خودم پست بدم!!!! مدیر؟ کوشش؟...نه مدیر خودمم! ایشون توسط بحرین قراره به قتل برسه!

پ.ن: به چارتا شدن چش دشمنانمون و حتی رقابامون مدیرمون سالم و سرحال برگشت کلی هم شیرینی نیاورد! خودش شیرینه بسه بابا!
پ.ن: کیف داره ها! مطلب منو خیلی ها نمی گیرنا! آخه من سیکل دارم....همه که سیکل ندارن!
پ.ن: چنانچه با عنوان موردی دارین ارجاعتان می دهیم به باغ مظفر اتاق خواهر کامران خان (اسمش چی بود؟) وقتی با نازی دعواش می شد! در حالی که یک عروسک در یک دست و سوزنی در دست دیگر داشت!!! ( شیوخ بحرینی ها این پ.ن رو بخونن ...مخصوصا برا اونا گذاشتم)

ادامه ی مطلب هم همون یادداشت آواز کوچه باغی رو گذاشتیم برا اونا که نخوندن!

 (این روزا ما رو خیلی دعا کنین)

آواز کوچه باغی به قلم حسین شریعتمداری

نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


حالا که حرفت حقه! خفه شو!

دوشنبه 86 تیر 25 ساعت 5:44 عصر


هوالحق
سلام

هیچ اتفاقی نیافتاده! اصلا هم جای چشم گشاد کردن و تعجب کردن نداره! یکی حرف حق زده با پس گردنی انداختنش بیرون! نه جای نعجب نداره !یه 8،10 سالی بود همین جوری! این نباشه باید...
ولی جای تاسف داره! جای بازخواست داره! جای محاکمه داره!!!! قرار نیس تو این مملکت و الان همچین چیزایی باشه بس نیست؟ تا کی این ارمغان آزادی دول گذشته باید جلوی چشممون رژه بره؟! جمش کنین بابا این بند و بساط رو! ( البته قبلش گوشاتونو بگیرین! چون همزمان با جمع کردن امثال این بند وبساط ها داد و بیداد های مسخره و عجیب غریبی بلند خواهد شد!)
این دانشگاه ملیه؟ !
بدون تعارف  به گند کشیده شده بود! هنوز بدجور گنده ! بعضی از این گندکاری ها یه دوسالی هس که  جمع شدن اما از گوشه کنار همچنان نیش های فراوونی ملت رو به فیض میرسونه!
حالا چه خبره؟؟!!! هم ما میدونیم..هم همه میدونن .... هم خدا میدونه!!!

داریم برا بعضی ها! زیادی و   شدید بعضی ها دارن می تازونن! رو به کجا؟؟! خدا داند!

.....................................................


پ.ن: چرا آخه اینجوریه! هر وقت من می خوام مطلب بدم تو این وبلاگ باید در خطر اخراج باشم؟! چرا!؟ چرا!؟ اوندفعه مطلبم طویل ناک بود این دفعه هم مطلبمو بدون تایید مدیریت آوردم گذاشتم!
ای! چپ نگاه نکنین! مدیر نبودش خب! توسط جریانات مخوف و مشکوک ناپدید واحتمالا  به قتل رسیده!!!! (خدانکنه!جرئت داره کسی به این بچز خط مقدم و مدیرش چپ نگاه کنه!)
آخ جون! اگه مدیرمون توسط جریانات مشکوک ناپدید شده باشه پس کسی هم نیس منو اخراج کنه و بدینوسیله من خودمو فرمانده ی خط مقدم معرفی می کنم! هاهاهاهاها!

التماس دعا


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


آموزش یک فلسفه ی مهم!!!

شنبه 86 تیر 16 ساعت 11:10 عصر

هوالحق
سلام


 پست اولمه نه؟ ای ول!!
بنابراین به میمنت و مبارکی این پست اول می خوام فلسفه ای که جدیدا از بعضی ها یاد گرفتم رو عرض کنم!
برای اموختن این فلسفه هم دوره های خارجی (امریکایی، اسرائیلی، اروپایی و ..) هست و هم دوره های داخلی که البته به حول و قوه ی الهی جفت دوره ها رو تا حدودی کشیدم (یعنی کش رفتم که چی هستن!)
اصل این فلسفه اینه: چون کم آوردی بکش!
بر اساس این قضیه !! وقتی یه قوم و قبیله ای مث اسرائیلی ها جلوی فلسطینی ها کم میارن ، باید اونا رو بکشن! یا وقتی امریکا در برابر ایران کم آورد و می آورد اگه دستش به ایرانی ها برسه اونا رو میکشه ( ریگی می فرسته... موشکش اشتباهی می افته این ور وحالا دیگه!!!) اگه هم دستش نرسه بالاخره یکی رو می کشه دیگه!!!
مهم اینه که چون کم آورده پس باید بکشه!!!
اما در نوع داخلی چون اوضاع کمی خطرناکه حسن می باشد! و خب درجه ی شرارت و دشمنی بنا به مصالح امنیتی برای مقلدان این فلسفه کمتره!!، شاخه ای از این فلسفه رو می بینیم به این صورت:
 چون کم آوردی تخریب کن!!!
گرفتین که چی شد؟؟! او جحضور این فلسفه در همین سالهای اخیر رو بذارین مثال بیارم که درکش کنین خب؟ گمونم....امممم. آره دیگه  همین سوم تیر 84!! اره خودشه ، یکی از اون حضورهای مشتی این فلسفه بودها!!

البته برای اجرای این فلسفه (همین تخریبیه) حقیقت جرز لای در هم نخواهد بود!!! باید یه چیزی بپرونی و روغنش رو ده وجب ده وجب زیاد کنی!! بعد هم  حالشو ببری! در انتها هم اگه حال گیری شدی بزن خودتو به کوچه ی علی چپول تا ان شاالله آش بعدی!!!

شنیدم که شایعه سازان قدر !! بورسیه ی آموختن دوره های این فلسفه شده اند از توسط (!!) : یو. اس- م.ا و ...
داشتن «رو» به مقدار زیاد زیاد !! از مهم ترین فاکتورهای یادگرفتن این فلسفه اس!

تا مدیر وبلاگ  برگه ترخیص دائممو به دلیل پست طولانی صادر نکرده اینم بگم که یه لیست هم دستم اومد از شاگردان برتر این فلسفه، اسم هایی که برام آشنا بودن:
Marhoom Sharon!  Jurj dabelviu bosh! Kandi.l . rais! مسعود رجوی! الصدام الحسین التکریتی! مریم رجوی! رضا پدر ممد رضا و ممدرضا فرزند رضا پهلوی و ...
اووووووه خیلی ها بودن..تازه اینا که در دسترس ما نیستن... چندین تا اسم دیدم که تو فلسفه تخریبی تو همین دو سال اخیر ممتاز شدن: آقای م ! آقای ن! آقای (...) اسمشو نمتونم بگم!، آقایان : خ و ک! و خانوم الف و...

نتیجه می گیریم! این اولین وآخرین پست من بود چون مدیر وبلاگ صد در صد بابت طولانی شدن مطلبم منو انداخته بیرون!!! از نگاه چپ یاران هویداس حقیقت!!

التماس دعا

فردا نوشت! ف.ن: شنیدم از منابع اطلاعاتی که مطلبمان گیج و گنگ بوده و برخی یاران خیره  مانده اند در مطلب! و بعد فحشی نثار کرده اند و رفته اند.(اینو خودم گفتم!)...الا یاران گرامی! اگه کسی جایی تو مطلب گیری دید چون ایراد از فرستنده است پیغام خصوصی ایی چیزی بده رک و راست براش تعریف کنم! خب؟ ای ول! راستی امشب وبلاگ به روز می گردد! امشب اسماء؟ فردا شب؟! ها؟ اصن بی خیال هر وقت به روز شد خبرتون می کنیم!


نوشته شده توسط :

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بسم الله
[عناوین آرشیوشده]